W czerwcu 1921 roku Citroen zaprezentował typ B2, który był kontynuacją modelu A, jednakże z większym silnikiem.
Różnił się zewnętrznie od swojego poprzednika większą chłodnicą. Prędkość maksymalna 72 km/h.
Także w tym roku pojawiła się pierwsza półciężarówka, która poruszała się z maksymalną prędkością 40 km/h.
W roku 1922 Citroen zaprezentował na rynku luksusowy kabriolet zwany „de ville” wersji coupe i czteromiejscowej ”saloon”. Ciekawostką jest to, iż dach był tylko dla pasażera(-ów), natomiast szofer prowadził samochód „pod gołym niebem”, co w razie deszczu…
Rozpiętość cenowa tego modelu: od 13900 do 23000 franków.
Model B2 został wyprodukowany w ilości ponad 89500 sztuk.
Typ B był produkowany w wersji: B2, B10, B12, B14 i B18. Łączna produkcja to 270000 sztuk.